UCHWAŁA Nr XXIV/128/09
UCHWAŁA NR XXIV/128/09
RADY MIEJSKIEJ W NOWOGRODZIE
z dnia 27 stycznia 2009 roku
w sprawie ustalenia terminów przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 253 § 1ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2000 poz. 98 Nr 1071 ze zm.) Rada Miejska uchwala, co następuje:
§ 1
1. Ustala się termin przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w każdy wtorek tygodnia w godzinach od 1200 do 1700 w budynku Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 41.
2. Jeśli wtorek jest dniem wolnym od pracy, obywatele przyjmowani będą w następnym dniu roboczym.
§ 2
Traci moc Uchwała Nr XXVI/122/05 Rady Miejskiej w Nowogrodzie z dnia 30 czerwca 2005r. w sprawie ustalenia terminów przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
Tadeusz Góralczyk
Metryka strony