OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Nowogród: Projekt przebudowy i budowy dróg gminnych (ulic) w Nowogrodzie
wraz z sieciami wod-kan. i energetycznymi
Numer ogłoszenia: 26086 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul.
Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86
217 55 20.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt przebudowy i budowy dróg gminnych (ulic) w Nowogrodzie wraz z
sieciami wod-kan. i energetycznymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powinno być wykonane w 3-ech częściach: Część I.
Dokumentacja projektowa przebudowy istniejących i budowy nowych ulic w obrębie
terenów przemysłowo-usługowych Targowisko i podstrefa Suwalskiej Specjalnej
Strefy Ekonomicznej w Nowogrodzie obejmująca: 1. dokumentację techniczną i wykonawczą
z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi sieci wodociągowej, kanalizacyjnej,
burzowej, 2. dokumentację techniczną i wykonawczą z przedmiarami i kosztorysami
inwestorskimi sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej, 3. dokumentację
techniczną i wykonawczą z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi dróg
gminnych, 4. koncepcję sieci gazowej. Zakres projektów zgodnie z załącznikiem
do części I. Część II. Dokumentacja projektowa budowy nowych ulic na osiedlu
domów jednorodzinnych Skarpa 2 w Nowogrodzie obejmująca: 1.dokumentację
techniczną i wykonawczą z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi sieci
wodociągowej, kanalizacyjnej, burzowej, 2. dokumentację techniczną i wykonawczą
z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi sieci elektroenergetycznej i
telekomunikacyjnej, 3. dokumentację techniczną i wykonawczą z przedmiarami i
kosztorysami inwestorskimi dróg gminnych, 4. koncepcję sieci gazowej. Zakres
projektów zgodnie z załącznikiem do części II. Część III. Dokumentacja
projektowa przebudowy pozostałych ulic Nowogrodu obejmująca: 1. dokumentację
techniczną i wykonawczą z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi sieci
wodociągowej, kanalizacyjnej, burzowej, 2. dokumentację techniczną i wykonawczą
z przedmiarami i kosztorysami inwestorskimi sieci elektroenergetycznej i
telekomunikacyjnej, 3. dokumentację techniczną i wykonawczą z przedmiarami i
kosztorysami inwestorskimi dróg gminnych i powiatowych, 4. koncepcję sieci
gazowej. Zakres projektów zgodnie z załącznikiem do części III. Wykonawca
uzyska niezbędne uzgodnienia i opinie do ZRID oraz pozwolenia na budowę..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
·
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówień uzupełniających
·
Przewiduje się możliwość udzielenia
zamówienia uzupełniającego w zakresie doprojektowania sieci w pasach dróg
powiatowych i wojewódzkich.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7,
71.32.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie
wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający wymaga załączenia
poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień do projektowania w
zakresie danej branży lub nieograniczonych.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, wykaz co najmniej dwóch zamówień w
zakresie opracowania dokumentacji projektowej na remont, modernizację,
przebudowę lub budowę drogi publicznej wraz z sieciami wod-kan,
energetycznymi o wartości kosztorysowej projektowanych zadań min. 1 500 000.00
zł brutto każda - załącznik nr 4 do SIWZ,
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie
poszczególnych projektów branżowych, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ,
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
W celu poświadczenia w/w warunku wykonawca
powinien złożyć opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych
podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami
których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.
24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria
związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 90
·
2 - Termin wykonania dokumentacji - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrod.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Miejski w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 41 18-414 Nowogród.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 15.02.2016 godzina 12:00, miejsce:
Urząd Miejski w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 41 18-414 Nowogród.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30
(od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka strony