Ogłoszenie o zamówieniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji projektu typowego hali sportowej w Nowogrodzie oraz łącznika pomiędzy halą a budynkiem szkoły
Numer ogłoszenia:218617 - 2008 ; data zamieszczenia na portalu UZP: 15.09.2008
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie, ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, fax. 0-86 217 55 20.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej adaptacji projektu typowego hali sportowej w Nowogrodzie oraz łącznika pomiędzy halą a budynkiem szkoły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja typowego projektu hali sportowej o wymiarach 36x44 m do warunków Zespołu Szkół Samorządowych w Nowogrodzie.
Zakres prac projektowych:
A. Adaptacja projektu typowego hali:
- adaptacja do lokalnych warunków gruntowych i obciążeń wynikających ze strefy klimatycznej dla całego przedsięwzięcia,
- dostosowanie projektu technicznego do wymagań inwestora określonych w załączniku nr 1 do SIWZ,
- przeprojektowanie kotłowni c.o. i c.w. na olej opałowy z ewentualnym umieszczeniem jej w łączniku,
- weryfikacja kosztorysu i przedmiarów oraz specyfikacji technicznych.
B. Projekt łącznika:
- zaprojektowanie łącznika budynku szkoły z projektowaną halą sportową w taki sposób aby zapewnić wejście na I i III kondygnację do budynku istniejącej szkoły.
- kosztorys i przedmiary.
C. Przyłącza i infrastruktura zewnętrzna.
D. Dojścia, dojazdy i place manewrowe.
E. Zbiorcze zestawienie kosztów dla całego przedsięwzięcia.
F. Uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.
Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
- projekt technologiczny, - projekt budowlany wykonawczy w branżach:
- architektoniczno-konstrukcyjnej,
- wodno -kanalizacyjnej, - wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej
- elektrycznej związanej z przyjętą technologią,
- instalacji elektrycznych słaboprądowych, - dojazdy, dojscia i plac manewrowy,
- projekt zagospodarowania terenu - układ komunikacyjny i ukształtowanie terenu,
- projekty wykonawcze w branżach wymienionych powyżej
-przedmiary robót,
-
kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 19 stycznia 2004 r. (Dz. U. 2004 nr 19 poz. 177 z późn. zm.), co oznacza że:
- podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzją właściwego organu,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej jednego podobnego rodzajem do przedmiotu zamówienia zadania, o wartości min. 30 000,00 PLN i potwierdzą, iż zadanie to zostało wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 zadaniem o wartości j.w. w okresie prowadzonej działalności;
- wykażą się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia (osoby przewidziane do opracowania dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia).
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) oświadczenie Wykonawcy lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie Wykonawcy lub aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia Wykonawcy w tym zakresie. Podmioty występujące wspólnie składają wymienione wyżej dokumenty na każdy z podmiotów z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrod.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie ul. Łomżyńska 41 18-414 Nowogród.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodzie, ul. Łomżyńska 41, sekretariat I piętro 18-414 Nowogród.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
Metryka strony