OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. "Budowa wodociągu wiejskiego w miejscowościach Baliki, Ptaki, Serwatki i dostosowanie hydroforni do zwiększonego poboru wody"

Nowogród: Budowa wodociągu wiejskiego w miejscowościach Baliki, Ptaki, Serwatki i dostosowanie hydroforni do zwiększonego poboru wody
Numer ogłoszenia: 164143 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86 217 55 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um-nowogrod.pbip.pl i www.nowogrod.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu wiejskiego w miejscowościach Baliki, Ptaki, Serwatki i dostosowanie hydroforni do zwiększonego poboru wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Budowa wodociągu wiejskiego w miejscowościach Baliki, Ptaki, Serwatki: a) montaż rurociągów z rur PE SDR 17 DN 110 L- 2615 mb wraz z armaturą b) montaż rurociągów z rur PE SDR 17 DN 90 L- 445,5 mb wraz z armaturą c) montaż rur ochronnych PCV DN 200 i PVC DN150 mm d) montaż kształtek żeliwnych malowanych epoksydowo e) montaż kształtek PE f) montaż hydrantów przeciwpożarowych nadziemnych o średnicy 80 mm 2. Dostosowanie hydroforni do zwiększonego poboru wody w tym: - zamontowanie w pomieszczeniu hydroforni zestawu hydroforowego. Zestaw hydroforowy zamontowany na ramie wykonanej z elementów ze stali nierdzewnej, wyposażonej w wibroizolatory ograniczające przenoszenie drgań na podłoże, - pompy o mocy 1,1 kW - 4 szt. Pompy połączone są we wspólne kolektory: ssawny DN150 i tłoczny DN100 wykonane ze stali nierdzewnej. Elementy kolektorów łączone są za pomocą kołnierzy PN10 ze stali nierdzewnej. Przewidziano montaż układu pomiarowego z przepływomierzem DN100 na odcinku rurociągu podłączonym bezpośrednio do kolektora tłocznego oraz montaż przepływomierza DN150 i DN100 na wyjściu rurociągu ze studni pomp głębinowych, - szafa sterująca o stopniu ochrony IP-54 wykonana z blachy stalowej, - studnie nr 1 i 2. W studniach projektuje się pompy głębinowe GCA 5.03 z silnikami SMV-6 z urządzeniem zabezpieczająco-sterujące UZS.6 przeznaczone są do zabezpieczania pracy trójfazowych, asynchronicznych silników elektrycznych agregatów pompowych z wbudowanymi czujnikami zawilgocenia, mających wewnętrzne zabezpieczenie termobimetalowe uzwojenia (przekroczenie temperatury 130oC powoduje odłączenie styku czujnika) np. pompy do ścieków FZV.3, FZA.3, FZB.3 w zakresie mocy od 0,75 kW do 11 kW. Obudowy studni. W związku z okresowym zalewaniem obudów studni 1 i 2 należy podnieść je o 0,5m i uszczelnić. Rury cembrowe odpowiednio podnieść przez dospawanie rur stalowych i zaizolować taśmą Denso, - przewody technologiczne i armatura. Wszystkie rurociągi technologiczne wewnątrz z rur i kształtek stalowych ze stali kwasoodpornej gatunku 0H18N9 łączonych poprzez spawanie w technologii TIG (w osłonie gazów szlachetnych). Połączenia rozłączne kołnierzowe, kołnierzami PN10 stalowymi luźnymi wg normy DIN 2642 z zastosowaniem śrub stalowych ocynkowanych. - rurociągi zewnętrze oraz kanalizacja na terenie stacji. W związku z wymianą istniejących agregatów pompowych należy wymienić kolektory od studni do stacji na średnice zgodnie z częścią rysunkową . Rurociągi wykonać z PE łączonego przez zgrzewanie doczołowe, Instalacje elektryczne w hydroforni: W pomieszczeniu hydroforni zlokalizowana będzie szafa zasilająco sterownicza, z której należy zasilić instalację oświetleniową gniazda jedno i trójfazowe, gniazda 24VAC, osuszacz powietrza, wentylator, grzejnik elektryczny. Instalację projektuje się przewodem kabelkowym YDY n/t. System ochrony od porażeń TN-S. Roboty ogólnobudowlane: Wymiana stolarki zewnętrznej i wewnętrznej w budynku. - zamontowanie okien z PVC o współczynniku <1,7 - drzwi wejściowe zewnętrzne w otworze montażowym jednoskrzydłowe aluminiowe. - drzwi wejściowe zewnętrzne do budynku dwuskrzydłowe aluminiowe o współczynniku <2.0. Stolarka oraz parapety pod oknami w kolorze brązowym. Termorenowacja ścian i stropodachu: Ściany wyłożyć styropianem i wykonać tynk mineralny np. w technologii DRIVIT w kolorze ustalonym z inwestorem. Dach ocieplony styropianem w technologii STYROTOP i pokryty papą termozgrzewalną. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie oraz orynnowanie i rury deszczowe z PCV w kolorze brązowym. Ściany i posadzki oraz fundamenty pod urządzenia w budynku: Ściany do wysokości 2,0 m od posadzki wyłożyć glazurą w kolorze pastelowym. Posadzki: W budynku hydroforni wykonać poziomą izolację przeciwwilgociową. Na izolacji wykonać wylewkę gr. 6cm z betonu B20. Na posadzkach w całym budynku ułożyć terakotę antypoślizgową. 16.4. Opaskę wokół budynku rozebrać i ułożyć nową z płyt chodnikowych o wym. 0,5 x0,5 m ułożonych na zagęszczonym piasku ze spadkiem na zewnątrz. 3. Komora do regulacji sieci wodociągowej. W celu stabilizacji ciśnienia w sieci wodociągowej należy wykonać komorę do regulacji sieci wodociągowej na terenie działki gminnej nr 759 w Nowogrodzie. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny; wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania prac oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego; uzyskanie zgody na zajęcie dróg na czas budowy, zajęcie dróg, w tym koszty za odtworzenie nawierzchni, itp; oczyszczenie nawierzchni ulic podległych i sąsiednich do placu budowy, z wszelkich nieczystości związanych z prowadzoną budową, a szczególnie ziemi lub błota; naprawę przyległych dróg, w przypadku ich zniszczenia; naprawę szkód powstałych w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości; odtworzenia na koszt własny znaków geodezyjnych w przypadku ich naruszenia;przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów przewidywanych warunkami technicznymi wykonania odbioru robót budowlano- montażowych oraz instalacyjnych. Wszystkie roboty wykonane muszą być zgodnie z dokumentacją techniczną. Dokumentacja powykonawcza Po wykonaniu robót należy je zinwentaryzować. Inwentaryzacja powinna być wykonana przez uprawnione służby geodezyjne. Należy wykonać dokumentację powykonawczą. Należy wykonać kosztorys powykonawczy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.16.00.00-9, 44.16.20.00-3, 44.16.25.00-8, 45.11.12.00-0, 45.22.30.00-6, 45.25.51.10-3, 45.31.00.00-3, 45.33.22.00-5, 45.45.00.00-6, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.11.12-3, 45.23.31.40-2, 71.33.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 35 000 zł (słownie trzydzieści pięć tysięcy zł). Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: - w pieniądzu, sposób przekazania: przelew na rachunek bankowy zamawiającego (DECYDUJE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO); dowód przelewu dołączony do oferty. - w formie poręczeń lub gwarancji: oryginał dołączony do oferty. Numer rachunku bankowego, na który należy wnieść wadium 05 8757 1011 2600 0097 2000 0050

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu poświadczenia warunku wykonawca powinien złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu poświadczenia warunku wykonawca powinien złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu poświadczenia warunku wykonawca powinien złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu poświadczenia warunku wykonawca powinien złożyć opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania przed zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika; kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty na niżej wymienionych warunkach: 1. w stosunku do terminu realizacji umowy: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; b) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 2. w stosunku do osób: - zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; - zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 3. inne: a) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT; b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego c) zmiany nazwy zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um-nowogrod.pbip.pl i www.nowogrod.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Marczyk

Wprowadzający: Małgorzata Marczyk

Data modyfikacji: 2013-08-19

Opublikował: Karol Buczkowski

Data publikacji: 2013-08-19