Przetarg nieograniczony
Nowogród: Modernizacja oświetlenia
ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród
Numer ogłoszenia: 227160 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul.
Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86
217 55 20.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oświetlenia ulicznego na trenie miasta i
gminy Nowogród. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wymianę 598
szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy : * 70 W - 349 szt.; *
100 W - 210 szt.; * 150 W - 17 szt.; * 70 W - 22 szt. oprawy parkowe; oraz
wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4
do SIWZ. b) Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących : *
robót energetycznych z Zakładem Sieci Łomża ( koszty wyłączeń ponosi Wykonawca
); * zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego
ponosi Wykonawca); * montaż zasilania do ozdób okolicznościowych - 93 kpl. w uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Wykonanie robót
demontażowych : * zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji
wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca
przekaże Zamawiającemu; * zdemontowane pozostałe materiały wykonawca przekaże
Zamawiającemu d) Zakup, dostawa i montaż nowych opraw i źródeł światła oraz
niezbędnego osprzętu do realizacji zadania. e) Wykonanie oznakowania drogowego
zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. f) Wykonanie inwentaryzacji
opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na
obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały
zainstalowane oprawy ( schematy jednokreskowe ). g)
Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych pod względem technicznym przez
właściwy terenowo Zakład Sieci. h) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po
zakończeniu robót. i) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących
niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. j) Konserwacja systemu
oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 3 miesięcy od
daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności : * wymianę uszkodzonych
źródeł światła z materiałami, * wymianę uszkodzonych opraw z materiałami, *
wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami, * pozostałe czynności konserwacyjne
obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
45.31.61.10-9, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Okres w
dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium: Oferta musi
być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,- zł ( słownie : dziesięć tysięcy
złotych ). Wadium należy wnieść w terminie składania ofert , w formie
dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) : * w formie
pieniądza: przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Oddział w Nowogrodzie nr 18
8757 1011 2600 0097 2000 0010 * w innych formach dopuszczonych ustawą (
poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe;
poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5
Prawa zamówień publicznych ) - należy złożyć w kasie Zamawiającego. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na
pierwsze żądanie Zamawiającego zgodne z przesłankami utraty wadium określonymi
w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
·
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu : 1) Wykonawca musi być dopuszczony do
występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2) Wykonawca
musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : a)
musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagane jest wykazanie się co
najmniej jedną robotą tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej
niż 500 000,- zł. Za roboty tożsame uważa się: modernizację oświetlenia ulicznego;
budowę oświetlenia ulicznego; b) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia
budowlane w branży elektrycznej, a także należącą do właściwego samorządu
zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; 3) Wykonawca
nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca spełnia
warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie
dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z
warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
·
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2)
Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz.
177 z późn. zm. ). 3) Aktualny odpis z właściwego
rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót
odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) W przypadku
realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w
ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a
także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. 6) Aktualną informacje z
Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu
sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w
art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) decyzję o
stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i uprawnienia SEP
dla kierownika budowy. Należy dołączyć dokument potwierdzający wpis na listę
członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej prawo
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą
z dn. 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa
oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) 9) Aktualne zaświadczenia właściwego
naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających
odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek
na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 10)
Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót załączonym do SIWZ (zał. nr 4.)
11) karty katalogowe i deklaracje CE dla proponowanych opraw i źródeł światła
według zapisów punktu 3 paragraf 3. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w pkt 1 p.pkt 2
- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości, Wskazany dokument powinien być wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju
pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej,
na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.nowogrod.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród ul. Łomżyńska 41.
IV.3.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce:
Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41, pietro I - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Metryka strony