Przetarg nieograniczony

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród

Nowogród: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród
Numer ogłoszenia: 227160 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Nowogrodzie , ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród, woj. podlaskie, tel. 0-86 217 55 20, faks 0-86 217 55 20.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrod.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Nowogród.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja oświetlenia ulicznego na trenie miasta i gminy Nowogród. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje : a) wymianę 598 szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy : * 70 W - 349 szt.; * 100 W - 210 szt.; * 150 W - 17 szt.; * 70 W - 22 szt. oprawy parkowe; oraz wykonanie pozostałych robót, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym zał. nr 4 do SIWZ. b) Dokonanie uzgodnień przed realizacją modernizacji dotyczących : * robót energetycznych z Zakładem Sieci Łomża ( koszty wyłączeń ponosi Wykonawca ); * zajęcie pasa drogowego z właścicielem drogi (koszty zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca); * montaż zasilania do ozdób okolicznościowych - 93 kpl. w uzgodnieniu z Zamawiającym. c) Wykonanie robót demontażowych : * zdemontowane źródła światła Wykonawca przekaże do utylizacji wyspecjalizowanemu podmiotowi na swój koszt; protokół z utylizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu; * zdemontowane pozostałe materiały wykonawca przekaże Zamawiającemu d) Zakup, dostawa i montaż nowych opraw i źródeł światła oraz niezbędnego osprzętu do realizacji zadania. e) Wykonanie oznakowania drogowego zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania robót. f) Wykonanie inwentaryzacji opraw oświetleniowych po realizacji robót modernizacyjnych z podziałem na obwody oświetlenia ulicznego i numeracją słupów, na których zostały zainstalowane oprawy ( schematy jednokreskowe ). g) Odbiór wykonanych robót modernizacyjnych pod względem technicznym przez właściwy terenowo Zakład Sieci. h) Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu robót. i) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. j) Konserwacja systemu oświetlenia obejmująca utrzymanie sprawności oświetlenia w czasie 3 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, a w szczególności : * wymianę uszkodzonych źródeł światła z materiałami, * wymianę uszkodzonych opraw z materiałami, * wymianę zabezpieczeń opraw z materiałami, * pozostałe czynności konserwacyjne obejmujące utrzymanie sprawności oświetlenia ulicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,- zł ( słownie : dziesięć tysięcy złotych ). Wadium należy wnieść w terminie składania ofert , w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) : * w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Oddział w Nowogrodzie nr 18 8757 1011 2600 0097 2000 0010 * w innych formach dopuszczonych ustawą ( poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Prawa zamówień publicznych ) - należy złożyć w kasie Zamawiającego. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodne z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu : 1) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. 2) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności : a) musi przedstawić wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, wymagane jest wykazanie się co najmniej jedną robotą tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,- zł. Za roboty tożsame uważa się: modernizację oświetlenia ulicznego; budowę oświetlenia ulicznego; b) musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży elektrycznej, a także należącą do właściwego samorządu zawodowego, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Wykonawca spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu : Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców. 6) Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8) decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz uprawnienia SEP elektryków i uprawnienia SEP dla kierownika budowy. Należy dołączyć dokument potwierdzający wpis na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa dla osoby posiadającej prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dn. 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r Nr 5 poz. 42 z późn. zmianami) 9) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 10) Kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót załączonym do SIWZ (zał. nr 4.) 11) karty katalogowe i deklaracje CE dla proponowanych opraw i źródeł światła według zapisów punktu 3 paragraf 3. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 p.pkt 2 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogrod.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród ul. Łomżyńska 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Nowogrodzie 18-414 Nowogród, ul. Łomżyńska 41, pietro I - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski Nowogród

Wprowadzający: Urząd Miejski Nowogród

Data modyfikacji: 2009-07-07

Opublikował: Małgorzata Marczyk

Data publikacji: 2009-07-07