Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Nowogród, 04.11.2013r
RG.271.07.2013
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. 2013 r., poz. 907 j.t.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2013-2014. III przetarg”, ogłoszonego dnia 18.10.2013. W wyżej wymienionym postępowaniu nie można było dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej , ze względu na to, że zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie. W związku z tym, zamawiający wezwał wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. W odpowiedzi na wezwanie nie wpłynęła żadna z ofert dodatkowych. Zgodnie z art. 85 ust 1 pkt. 1 Pzp oraz pkt IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. W związku z tym, jeżeli wykonawca, który został wezwany do złożenia oferty dodatkowej, tego nie uczynił, oznacza to, że podtrzymuje on cenę zaproponowaną w ofercie podstawowej, którą jest nadal związany. Wobec czego Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Burmistrz
inż. Józef Piątek
Metryka strony