Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Nowogród, 02.12.2013r
RG.271.09.2013
Zawiadomienie
o
unieważnieniu postępowania
Na
podstawie art. 93 ust 1 pkt. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień
publicznych ( Dz.U. 2013 r., poz. 907 j.t.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego w drodze przetargu nieograniczonego pn. „Zakup i dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2013-2014. V
przetarg”, ogłoszonego dnia 18.11.2013. W wyżej wymienionym postępowaniu nie
można było dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej , ze względu na to, że
zostały złożone dwie oferty o takiej samej cenie. W związku z tym, zamawiający
wezwał wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. W
odpowiedzi na wezwanie wpłynęła jedna z ofert dodatkowych, o takiej samej cenie.
Zgodnie z art. 85 ust 1 pkt. 1 Pzp oraz pkt IX Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30
dni od upływu terminu składania ofert. W związku z tym, jeżeli wykonawca, który
został wezwany do złożenia oferty
dodatkowej, tego nie uczynił, oznacza to, że podtrzymuje on cenę zaproponowaną
w ofercie podstawowej, którą jest nadal związany. Wobec
czego Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 5 Pzp.
Burmistrz
inż. Józef Piątek
Metryka strony