ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mątwicy”

Nowogród, 29.06.2018 r.

OR.271.02.2018

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

 

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017, poz.1579 t.j.), informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Mątwicy”

Dnia 29.06.2018r. o godz. 9:15 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na w/w przedmiot zamówienia. Do wyznaczonego terminu nie wpłynęła żadna oferta.  Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.   

Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

 

 

BURMISTRZ

Grzegorz Andrzej Palka

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Nowogród

Wytwarzający/odpowiadający: Małgorzata Marczyk

Data wytworzenia: 2018-06-29

Wprowadzający: Karol Buczkowski

Data modyfikacji: 2018-06-29

Opublikował: Karol Buczkowski

Data publikacji: 2018-06-29