ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA NADZÓR INWESTORSKI

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA NADZÓR INWESTORSKI INWESTYCJI „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ŚWIETLICY W SZABLAKU”.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA NADZÓR INWESTORSKI INWESTYCJI „PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ŚWIETLICY W SZABLAKU”

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA NADZÓR INWESTORSKI INWESTYCJI PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA ŚWIETLICY W SZABLAKU”.

Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro (Zarządzenie 2/09 Burmistrza Nowogrodu z dnia 14.01.2009 r.) zaprasza się Wykonawców do składania ofert na nadzór inwestorski zadania „Przebudowa i rozbudowa świetlicy w Szablaku”.

Usługa obejmuje branże:

  1. ogólnobudowlaną,

  2. sanitarną; wod.kan, c.o., wentylacja,

  3. elektryczną.

Dokładne informacje, dokumentacja projektowa i przedmiary dotyczące inwestycji znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.nowogrod.com w zakładce Zamówienia publiczne 0x01 graphic
Roboty budowlane, ogłoszenie o zamówieniu nowogrod.com/pliki/roboty/swietlica_szablak_13_4_2011/113885-2011.html

Zakres przedmiotu zamówienia:

a) Reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności:

- nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania.

- kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru.

c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających,

d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,

e) Potwierdzanie faktur wykonawcy do zapłaty,

f) Rozliczenie rzeczowo-finansowe wykonanych robót,

g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego,

h) Rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych na budowie,

i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie,

j) Kontrola budowy, co najmniej jeden raz w tygodniu.

k) Wykonywanie innych, nie wymienionych wyżej, czynności z zakresu nadzoru inwestorskiego określonych przepisami.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 71520000-9 usługi nadzoru budowlanego.

Wykonawcy usługi powinni posiadać:

- uprawnienia do wykonywania w.w. działalności lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień;

- niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania usługi.

Składane na załączonym formularzu oferty wykonawców mogą być przekazywane osobiście lub pocztą na adres ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród;

faksem 86 217 55 20; e-mailem umnowogrod@wp.pl.

Termin składania ofert upływa dnia 6 maja o godz. 15.00

Burmistrz Nowogrodu

Józef Piątek

FORMULARZ OFERTY

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania:

„Przebudowa i rozbudowa świetlicy w Szablaku”.

  1. OFERUJĘ/EMY wykonanie przedmiotu zamówienia w branżach

- ogólnobudowlanej,*

- sanitarnej (wod.kan, c.o., wentylacja),*

- elektrycznej*

za wynagrodzeniem:

Netto……………………zł (słownie:............................................................................ złotych)

Podatek VAT 23%.tj. … zł (słownie: .......................................................................... złotych)

Brutto:………....................zł (słownie: ........................................................................ złotych)

  1. OŚWIADCZAM/Y, iż uzyskaliśmy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy.

  1. DEKLARUJĘ/EMY, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym „FORMULARZU OFERTY” są kompletne, prawdziwe i rzetelne.

  1. ZOBOWIĄZUJĘ/EMY się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

  1. OŚWIADCZAM/Y, że zrealizuję/emy przedmiot zamówienia w terminie do 31 sierpnia 2012 roku

  1. OŚWIADCZAM/Y, że zamówienie zrealizowane zostanie siłami własnymi/powierzenie części zamówienia podwykonawcom.*

14.Adres Wykonawcy, na który należy kierować korespondencję w trakcie postępowania:

………………………………………………………………………………………………….

Numer telefonu …………………………; numer faksu…………………………………..;

e-mail…………………………..

......................................,........................... ....................................................................

(miejscowość) (data) (podpis osoby upoważnionej przez Wykonawcę)

* Niepotrzebne skreślić

Załącznik nr 2

............................................

(Miejscowość i data)

...................................................

(Nazwa i adres wykonawcy)

OŚWIADCZENIE INSPEKTORA NADZORU BRANŻY

- ogólnobudowlanej,*

- sanitarnej (wod.kan, c.o., wentylacja),*

- elektrycznej*

Niniejszym oświadczam, że spełniam warunki

  1. posiadam uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,

  2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,*

  3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

____________________________

podpis upoważnionego przedstawiciela

* Niepotrzebne skreślić

0x01 graphic

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Andrzej Cholewicki

Wprowadzający: Andrzej Cholewicki

Data modyfikacji: 2011-04-21

Opublikował: Karol Buczkowski

Data publikacji: 2011-04-21