ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zaproszenie do składania ofert
na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Mątwica-Szablak Nr 105831B”.
Projekt jest współfinansowany ze środków Funduszu Dróg Samorządowych.
Zamawiający: Gmina Nowogród
Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród
NIP 718 21 44 776
Tel/fax 86 217 55 28, 86 217 55 20, email: umnowogrod@wp.pl
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (Zarządzenie 18/1/17 Burmistrza Nowogrodu z dnia 14.03.2017 r.) zaprasza się Wykonawców do składania ofert na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Mątwica-Szablak Nr 105831B”.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem robót drogowo-mostowych rozbudowy z przebudową drogi gminnej Nr 105831B Mątwica – Szablak na odcinku od km 0+000,00 do km 1+840,00. Zakres planowanej inwestycji obejmuje rozbudowę i przebudowę istniejącej drogi gminnej o nawierzchni żwirowej na drogę o nawierzchni jezdni bitumicznej w granicach istniejącego pasa drogowego z poboczami żwirowymi, wymianę przepustów betonowych na przepusty z rur PEHD oraz przebudowę istniejącego mostu na rzece Struga Lepacka. Inwestycja realizowana będzie pomiędzy miejscowościami Mątwica i Szablak, na terenie gminy Nowogród, w jednostce ewidencyjnej Nowogród (200704_5) powiat łomżyński, woj. podlaskie. Przedsięwzięcie obejmuje następujące działki o numerach ewidencyjnych:
Obręb ewidencyjny Mątwica [0008]; działki 92; 93; 193; 213; 315; 343; 759;
Obręb ewidencyjny Szablak [0013]; działki 245. przyjęto następujące parametry techniczne projektowanego odcinka drogi:
-kategoria drogi – gminna,
-klasa drogi – dojazdowa (D),
-prędkość projektowa – 50 km/h,
-obciążenie ruchem – KR1,
-przekrój poprzeczny – szlakowy (bez krawężników),
-szerokość korony drogi – 6,5m: szerokość jezdni w przekroju szlakowym – 5,00m, szerokość poboczy – od 0,75m od 1,50m
-spadek poprzeczny jezdni: 2% daszkowy na odcinkach prostych, na łukach jednostronny i dwustronny wg opisu na rys. PZT,
-spadek poprzeczny poboczy – 8% jednostronny,
-odwodnienie drogi do istniejących przydrożnych rowów i cieków naturalnych.
Most na Strudze Lepackiej.
Przebudowa istniejącego mostu na rzece Struga Lepacka: wykonanie robót rozbiórkowych konstrukcji istniejącego mostu. Wykonanie nowej konstrukcji mostu z blach falistych o przekroju ramownicowym typu SC-45B o rozpiętośći 10,15m, dł. 16,08mb (dołem), wys. 2,42m od dna rzeki z wykonaniem ław żelbetowych oraz warstwy naziomu zagęszczanej warstwami 20 cm od wartości 0,98 wg. Proctora, umocnienie skarp wlotu i wylotu mostu narzutem kamiennym na zaprawie cementowej o gr. 10cm oraz umocnieniem dna i skarp cieku rzeki brukiem kamiennym na zaprawie cementowej o gr. 30cm pod mostem jak i na wlocie i wylocie mostu na długości 15mb.
Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne oraz dane techniczne i liczbowe znajdują się w załączonej dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), zgodnie z zakresem określonym w art. 25 i art. 26 ww. ustawy oraz przepisami wykonawczymi.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z projektem technicznym, wymaganiami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
- Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany w szczególności do:
- reprezentowania Zamawiającego na terenie realizacji zamówienia przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i prawem obowiązującym w tym zakresie,
- kontroli zgodności z umową zawartą z Wykonawcą robót i dokumentacją projektową wykonania robót, użytych materiałów, technologii oraz jakości wykonania;
- zapobiegania stosowania wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,
- kontroli dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów do obrotu;
- zatwierdzania zgodnie z warunkami umowy zawartej z Wykonawcą robót podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów, prefabrykatów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji zadań w oparciu o przepisy prawa, normy i wymagania sformułowane w umowie z wykonawcą zadań, w dokumentacji projektowej;
- potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
- sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji powykonawczej przed odbiorem końcowym;
- uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji,
- wydawania kierownikom robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych prac, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
- żądania od kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową,
- bieżącej kontroli ilości, terminowości i poprawności wykonywanych robót, podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
- żądania od Wykonawcy robót deklaracji właściwości użytkowych, atestów, certyfikatów i innych dokumentów dotyczących wbudowanych materiałów i urządzeń i sprawdzanie zgodności z wymaganiami Zamawiającego;
- potwierdzenia wykonania prób, pomiarów, sprawdzeń obiektów drogowo-mostowych;
- weryfikacji wyników pomiarów i raportów z badań oraz w razie potrzeby dokonywania pomiarów i sprawdzeń;
- nadzorowania robót z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie;
- informowania nabieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
- udziału w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania,
- uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji, bez dodatkowego wynagrodzenia.
- Warunki udziału w postępowaniu:
- W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowo-mostowej;
które posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jednej usługi polegającej na kierowaniu robotami lub sprawowaniu nadzoru inwestorskiego w branży drogowo-mostowej;
- Wykonawca udowodni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez złożenie oświadczeń i wykazów zgodnie z treścią wskazaną w formularzu ofertowym oraz załączenie kopii uprawnień, a także referencji lub innych dokumentówpotwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług.
III. Kryteria oceny oferty:
- Podstawowym kryterium oceny oferty jest cena, która ma ma być wyrażona w polskich złotych.
- Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym koszty dojazdów oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia oraz podatek VAT.
- Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
- Termin realizacji zamówienia
- Od dnia podpisania umowy do czasu ostatecznego odbioru końcowego zadania.
- Przewidywany termin realizacji inwestycji objętej nadzorem: do 31 października 2019 r.
- Miejsce i termin złożenia ofert
- Oferty, zatytułowane „Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Mątwica-Szablak Nr 105831B - nadzór, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy należy dostarczyć w wersji pisemnej do Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie przy ul. Łomżyńskiej 41, 18-414 Nowogród w Sekretariacie Urzędu, pokój nr 3 na I piętrze budynku lub w wersji elektronicznej (PDF) na adres umnowogrod@wp.pl.
- Oferty należy składać do dnia 10.04.2019 r. do godz. 12:00.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Sposób przygotowania oferty
- Oferty należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
- Należy podać cenę ryczałtową za wykonanie zamówienia dla danej części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. Cenę należy podać na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do zaproszenia ofertowego.
- W treści oferty należy zawrzeć oświadczenia i wykazy, o których mowa w niniejszym zaproszeniu, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Do oferty należy załączyć kopie uprawnień wykazanych osób, przynależności do właściwej izby zawodowej oraz ubezpieczenia, kopie referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych usług.
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli.
- Zamawiający odrzuca ofertę:
- której treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert.
VII. WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY
- Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Nie jest zmianą umowy wymagającej formy pisemnej:
- wyznaczenie innych osób do kontaktu w sprawach realizacji umowy niż wskazane
w umowie,
- utrata mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w umowie. W każdym takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących aktów prawa.
- Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, jeżeli Wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania zrealizowanej części umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy w przypadkach rażącego nienależytego wykonywania umowy, w szczególności mogącego wpłynąć na jakość wykonania robót objętych nadzorem inwestorskim.
- W przypadku odstąpienia od umowy skutki odstąpienia nastąpią na przyszłość - od dnia skutecznego złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy i nie dotyczą takich postanowień umownych jak prawo żądania odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy.
- W uzasadnionych przypadkach Wykonawca ma prawo skierować do wykonania zamówienia inną osobę, niż wskazana w ofercie pod warunkiem, że osoba ta spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu.
VIII. Informacje dodatkowe:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania – jeżeli kwota najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia,
- Wszelkie zapytania zatytułowane „Rozbudowa z przebudową drogi gminnej Mątwica-Szablak Nr 105831B - nadzór, należy kierować na adres Urzędu Miejskiego w Nowogrodzie przy ul. Łomżyńskiej 41, 18-414 Nowogród lub w wersji elektronicznej (PDF) na adres umnowogrod@wp.pl.
- O terminie zawarcia umowy Wykonawca/y z najkorzystniejszą ofertą zostanie poinformowany telefonicznie lub mailowo.
- Załączniki do zapytania ofertowego
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
- Załącznik nr 2 - Wykaz wykonanych usług,
- Załącznik nr 3 – Projekt umowy.
Metryka strony