ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT na aktualizację dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na aktualizację dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych

Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak

 

Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (Zarządzenie 34/14 Burmistrza Nowogrodu z dnia 11.07.2014 r.) zaprasza się Wykonawców do składania ofert na opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak.

 

I.  Przedmiot zamówienia.

Aktualizacja dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak.

Gmina Nowogród posiada, opracowaną w 2009 roku, dokumentację techniczną ww. dróg. Dla przedmiotowej inwestycji wydano również w dniu 4.08.2010 r. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.

 

Zad. A. Aktualizacja dokumentacji - Przebudowa drogi gminnej nr 105831B Mątwica-Szablak;

 

1.                     Stan istniejący

Odcinek o długości ok. 2600 m. Droga gminna o nawierzchni gruntowo-żwirowej, szerokości ok. 4,00 - 5,00m. Odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Szerokość pasa drogowego 6,00 m -12,00 m.

Most przez rzekę Struga Lepacka o długości 8,70 m, stalowy, posadowiony na palach drewnianych - przewidziany do przebudowy.

Część odcinka drogi (od miejscowości Mątwica do drogi powiatowej nr 1900B) znajduje się w obszarze Natura 2000.

 

2.                     Dane wyjściowe do projektowania

Droga

Aktualizacja projektu przebudowy drogi do następujących parametrów:

- klasa drogi D

- ruch obliczony przez projektanta

- szerokość korony drogi 6,50 m

- szerokość jezdni o nawierzchni asfaltowej 5,00 m

Odwodnienie drogi do rowów przydrożnych i cieków naturalnych. Do Wykonawcy należy ocena stanu  istniejących przepustów i obiektów inżynierskich oraz konieczność ich przebudowy. Należy zaprojektować przepust na styku istniejącej i projektowanej drogi w miejscowości Mątwica.

Do Wykonawcy należy dokonanie podziałów działek i opracowanie mapy ewidencyjnej po podziale.

Most

Aktualizacja projektu przebudowy mostu do następujących parametrów:

- obciążenie klasa B wg PN-85/S-10030

- szerokość jezdni 5,00 m

- szerokość korony drogi 8,00 m na długości po 40 m z po obu stronach obiektu mostowego.

Koncepcja przebudowy mostu winna być uzgodniona z Zamawiającym.

 

Zad. B. Aktualizacja dokumentacji - Przebudowa drogi gminnej nr 105832B Mątwica-Grzymały;

 

1.   Stan istniejący

Odcinek o długości ok. 2300 m. Droga gminna o nawierzchni gruntowo-żwirowej szerokości ok.4,00 - 5,00m. Odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Szerokość pasa drogowego 6,00 m - 12,00 m.

 

2.   Dane wyjściowe do projektowania

Aktualizacja projektu przebudowy drogi do następujących parametrów:

- klasa drogi D

- ruch obliczony przez projektanta

- szerokość korony  6,50 m

- szerokość jezdni o nawierzchni asfaltowej 5,00 m

Odwodnienie drogi do rowów przydrożnych i cieków naturalnych. Do Wykonawcy należy ocena stanu istniejących przepustów i obiektów inżynierskich oraz konieczność ich przebudowy. 

Do Wykonawcy należy dokonanie podziałów działek i opracowanie mapy ewidencyjnej po podziale.

 

ZAKRES OPRACOWANIA (w przypadku konieczności uzyskania)

 

Materiały do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – po 3 egz.

Materiały do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (m.in. operaty wodnoprawne) na przebudowywane obiekty mostowe – po 3 egz.

Materiały do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, tj.

-   analiza powiązania drogi gminnej z innymi drogami publicznymi – 3 egz.

-   określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu dla dróg gminnych – 3 egz.

Projekty budowlane – po 5 egz.

Projekty wykonawcze – po 5 egz.

Projekty stałej organizacji ruchu – po 5 egz.

Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - po 4 egz. 

Mapa ewidencyjna z podziałem nieruchomości – po 4 egz.

Całość dokumentacji projektowej, kosztorysy oraz przedmiary w formie elektronicznej (PDF) z podziałem na zadania A i B. Kosztorysy muszą zawierać tabele elementów scalonych.

 

Uwaga! Inne niezbędne materiały oraz wszelkie prace zmierzające do prawidłowego wykonania zlecenia na koszt Wykonawcy.

 

Gmina Nowogród jest w posiadaniu dokumentacji technicznej wykonanej w roku 2009.

 

Gmina Nowogród przekaże wykonawcy :

-   Mapy geodezyjne

-   Dokumentację badań podłoża gruntowego i opinię geotechniczną dla potrzeb realizowanego projektu

 

II. Termin realizacji do 7 lipca 2017 r.

III. Warunki udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

-   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

-   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

-   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Pożądane jest aby Wykonawcy zapoznali się z sytuacją na miejscu oraz z posiadaną dokumentacją techniczną.

Kontakt:

- Grzegorz Andrzej Palka tel. 86 217 55 28; 600 834 452,

– Andrzej Cholewicki, tel. 86 217 55 28; 509 376 258.

 

IV. Składane na załączonym formularzu oferty Wykonawców mogą być przekazywane osobiście lub pocztą na adres ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród; faksem 86 217 55 20;
e-mailem 
umnowogrod@wp.pl temat: Aktualizacja dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak

 

Termin składania ofert upływa dnia 24.02.2017 r. o godz. 15.00.

 

Z-ca Burmistrza

Grzegorz Andrzej Palka

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTY

Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak

 

OFERUJĘ/EMY wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem:

1.     Zadanie A

Netto……………………zł (słownie:............................................................................ złotych)

Podatek VAT 23%.tj. … zł (słownie: .......................................................................... złotych)

Brutto: zł (słownie: .......................................................................... złotych)

2.     Zadanie B

Netto……………………zł (słownie:............................................................................ złotych)

Podatek VAT 23%.tj. … zł (słownie: .......................................................................... złotych)

Brutto: zł (słownie: .......................................................................... złotych)

3.     Razem zadanie A i B

Netto……………………zł (słownie:............................................................................ złotych)

Podatek VAT 23%.tj. … zł (słownie: .......................................................................... złotych)

Brutto: zł (słownie: .......................................................................... złotych)

 

2. OŚWIADCZAM/Y, iż uzyskaliśmy wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy.

3. DEKLARUJĘ/EMY, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym „FORMULARZU OFERTY” są kompletne, prawdziwe i rzetelne.

4. ZOBOWIĄZUJĘ/EMY się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

5. OŚWIADCZAM/Y, że zrealizuję/emy przedmiot zamówienia w terminie do 7 lipca 2017 roku.

6. OŚWIADCZAM/Y, że zamówienie zrealizowane zostanie siłami własnymi/powierzenie części zamówienia podwykonawcom.*

 

 

Adres Wykonawcy, na który należy kierować korespondencję w trakcie postępowania:

…………………………………………………………………………………………….

         Numer telefonu…………………..; numer faksu…………………………………..;

e-mail…………………………..

* Niepotrzebne skreślić

Miejscowość, data

 (podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Projekt umowy

 

UMOWA NR  ………..

z dnia .........................2017 r.

 

zawarta pomiędzy  Gminą Nowogród zwaną dalej  "Zamawiającym" reprezentowanym przez:

Józefa Piątka – Burmistrza Nowogrodu

przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Izabeli Czyżewskiej,

a

.....................................................................................................................................................................................

z siedzibą ....................................................................................................................................................................

działającą na podstawie wpisu do KRS/ewidencji działalności gospodarczej .....................................................................................................................................................................................

NIP ...............................................; REGON ;...............................................

zwanym dalej Wykonawcą,

Wykonawcę reprezentują

.......................................................................

została zawarta umowa następującej treści:

 

§ 1

Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania aktualizację dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych nr 105832B Mątwica-Grzymały oraz nr 105831B Mątwica-Szablak.

 

§ 2

Aktualizację dokumentacji projektowej będącej przedmiotem umowy Wykonawca wykona do dnia
7 lipca .2017r.

 

§ 3

Ustala się, że w sprawach związanych z aktualizacją dokumentacji projektowej z  §1 osobami uprawnionymi do uzgadniania szczegółów są:

Ze strony Zamawiającego:

Andrzej Cholewicki – tel. 509 376 258 e-mail a.cholewicki@wp.pl

Grzegorz Palka – tel 600 834 452 e-mail palka_grzegorz@wp.pl

 

Ze strony Wykonawcy:

.....................................................................................................................................................

              

§ 4

1.      Zamawiający zobowiązuje się do honorowania praw autorskich opracowania wymienionego w  §1, które wg oświadczenia Wykonawcy, nie są ograniczone w zakresie objętym umową i zostaną przeniesione na Zamawiającego dla jednorazowego wykorzystania do realizacji.

2.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania opracowanej dokumentacji do aktualizacji w przypadku niewdrożenia jej do realizacji oraz dezaktualizacji.

3.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wykonania nadzoru autorskiego na warunkach określonych odrębną umową.

 

§ 5

1.      Wykonawca zobowiązany jest przekazać opracowaną aktualizację dokumentacji projektowej Zamawiającemu w terminie ustalonym w  § 2 niniejszej umowy. Odbiór następuje na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony.

2.      Zgłoszenie do odbioru dokumentacji powinno być uzgodnione między stronami na 5 dni przed jego terminem.

3.      Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.

4.      W trakcie opracowania aktualizacji dokumentacji i w okresie gwarancji Wykonawca udzieli opinii odnośnie lokalizacji i rozwiązań projektowych obiektów i urządzeń Inwestorów obcych w celu ich skoordynowania i uzgodnienia w odniesieniu do projektowanych rozwiązań.

 

§ 6

1. Wynagrodzenie Wykonawcy za opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej ustala się ryczałtowo

na kwotę brutto: ................................................ zł.

słownie:       ................................................................................................................................

     wg załączonej wyceny ofertowej dokumentacji.

     Wynagrodzenie   zawiera podatek od towarów i usług VAT w wysokości ..................................  (........ %)

     słownie:......................................................................................................................

3. Kwota ta nie podlega waloryzacji ze względu na zmianę cen.

4. Ustala się, że zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy będzie odbywała się na podstawie faktur wystawionych oddzielnie dla poszczególnych pozycji wg wyceny zawartej w formularzu cenowym oferty.

5. Podstawą wystawienia faktury  jest protokół zdawczo-odbiorczy zgodnie z § 5 pkt. 1

6. Termin zapłaty  wynosi 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.

7. Faktury wystawiane będą na:

Nabywca:

Gmina Nowogród

ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród,

pow. łomżyński, woj. podlaskie,

NIP: 718-21-44-776

 

Odbiorca: 

Urząd Miejski w Nowogrodzie,

ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród,

pow. łomżyński, woj. podlaskie

 

§ 7

Kary umowne i odpowiedzialność stron.

1.     Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:

a)       za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1 za każdy dzień zwłoki,

b)      z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1,

c)       z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie  Wykonawcy w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1,

d)      za zwłokę w usunięciu wad w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1 za każdy dzień zwłoki licząc od dnia ustalonego na usunięcie wad.

2.     Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1.

3.     Strony zastrzegają prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy wysokość szkody przewyższy należne kary umowne.

 

§ 8

1.      Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy.

2.      Termin gwarancji jakości wynosi 24 miesiące od daty odbioru dokumentacji przez Zamawiającego.

3.      Wszelkie wady i usterki Projektu, których istnienie zostało ujawnione dopiero  w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca ma obowiązek usunąć nieodpłatnie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego

§ 9

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Prawa budowlanego.

 

§ 11

Spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 12

Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach 1 egz. dla Wykonawcy  2 egz. dla Zamawiającego.

 

 

Wykonawca:                                                                                             Zamawiający:

 

 

 

 

KONTRASYGNATA SKARBNIKA GMINY

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Nowogrodzie

Wytwarzający/odpowiadający: Grzegorz Palka

Wprowadzający: Grzegorz Palka

Data modyfikacji: 2017-02-17

Opublikował: Grzegorz Palka

Data publikacji: 2017-02-17