ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
na aktualizację
dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak
Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
(Zarządzenie 34/14 Burmistrza Nowogrodu z dnia 11.07.2014 r.) zaprasza się
Wykonawców do składania ofert na opracowanie
aktualizacji dokumentacji projektowej na przebudowę dróg gminnych
Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak.
I. Przedmiot
zamówienia.
Aktualizacja dokumentacji projektowej na
przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak.
Gmina Nowogród posiada, opracowaną w 2009
roku, dokumentację techniczną ww. dróg. Dla przedmiotowej inwestycji wydano
również w dniu 4.08.2010 r. decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach.
Zad. A. Aktualizacja dokumentacji - Przebudowa
drogi gminnej nr 105831B Mątwica-Szablak;
1.
Stan istniejący
Odcinek
o długości ok. 2600 m. Droga gminna o nawierzchni gruntowo-żwirowej, szerokości
ok. 4,00 - 5,00m. Odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Szerokość
pasa drogowego 6,00 m -12,00 m.
Most
przez rzekę Struga Lepacka o długości 8,70 m, stalowy, posadowiony na palach
drewnianych - przewidziany do przebudowy.
Część
odcinka drogi (od miejscowości Mątwica do drogi powiatowej nr 1900B) znajduje
się w obszarze Natura 2000.
2.
Dane wyjściowe do projektowania
Droga
Aktualizacja
projektu przebudowy drogi do następujących parametrów:
-
klasa drogi D
-
ruch obliczony przez projektanta
-
szerokość korony drogi 6,50 m
-
szerokość jezdni o nawierzchni asfaltowej 5,00 m
Odwodnienie
drogi do rowów przydrożnych i cieków naturalnych. Do Wykonawcy należy ocena
stanu istniejących przepustów i obiektów
inżynierskich oraz konieczność ich przebudowy. Należy zaprojektować przepust na
styku istniejącej i projektowanej drogi w miejscowości Mątwica.
Do
Wykonawcy należy dokonanie podziałów działek i opracowanie mapy ewidencyjnej po
podziale.
Most
Aktualizacja
projektu przebudowy mostu do następujących parametrów:
-
obciążenie klasa B wg PN-85/S-10030
-
szerokość jezdni 5,00 m
-
szerokość korony drogi 8,00 m na długości po 40 m z po obu stronach obiektu
mostowego.
Koncepcja
przebudowy mostu winna być uzgodniona z Zamawiającym.
Zad. B. Aktualizacja dokumentacji - Przebudowa
drogi gminnej nr 105832B Mątwica-Grzymały;
1.
Stan istniejący
Odcinek
o długości ok. 2300 m. Droga gminna o nawierzchni gruntowo-żwirowej szerokości
ok.4,00 - 5,00m. Odwodnienie powierzchniowe do rowów przydrożnych. Szerokość
pasa drogowego 6,00 m - 12,00 m.
2.
Dane wyjściowe do projektowania
Aktualizacja
projektu przebudowy drogi do następujących parametrów:
-
klasa drogi D
-
ruch obliczony przez projektanta
-
szerokość korony 6,50 m
-
szerokość jezdni o nawierzchni asfaltowej 5,00 m
Odwodnienie
drogi do rowów przydrożnych i cieków naturalnych. Do Wykonawcy należy ocena
stanu istniejących przepustów i obiektów inżynierskich oraz konieczność ich
przebudowy.
Do
Wykonawcy należy dokonanie podziałów działek i opracowanie mapy ewidencyjnej po
podziale.
ZAKRES OPRACOWANIA (w przypadku
konieczności uzyskania)
Materiały
do wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach – po 3 egz.
Materiały
do wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego (m.in. operaty wodnoprawne) na
przebudowywane obiekty mostowe – po 3 egz.
Materiały
do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
tj.
- analiza
powiązania drogi gminnej z innymi drogami publicznymi – 3 egz.
- określenie
zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu dla dróg
gminnych – 3 egz.
Projekty
budowlane – po 5 egz.
Projekty
wykonawcze – po 5 egz.
Projekty
stałej organizacji ruchu – po 5 egz.
Szczegółowe
Specyfikacje Techniczne - po 4 egz.
Mapa
ewidencyjna z podziałem nieruchomości – po 4 egz.
Całość
dokumentacji projektowej, kosztorysy oraz przedmiary w formie elektronicznej
(PDF) z podziałem na zadania A i B. Kosztorysy muszą zawierać tabele elementów
scalonych.
Uwaga! Inne niezbędne materiały oraz
wszelkie prace zmierzające do prawidłowego wykonania zlecenia na koszt
Wykonawcy.
Gmina Nowogród jest w posiadaniu
dokumentacji technicznej wykonanej w roku 2009.
Gmina Nowogród przekaże wykonawcy :
-
Mapy geodezyjne
-
Dokumentację badań podłoża gruntowego
i opinię geotechniczną dla potrzeb realizowanego projektu
II. Termin realizacji do 7 lipca 2017 r.
III. Warunki udziału w postępowaniu.
W postępowaniu
mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia
potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Pożądane jest aby
Wykonawcy zapoznali się z sytuacją na miejscu oraz z posiadaną dokumentacją
techniczną.
Kontakt:
- Grzegorz Andrzej
Palka tel. 86 217 55 28; 600 834 452,
– Andrzej
Cholewicki, tel. 86 217 55 28; 509 376 258.
IV. Składane na załączonym formularzu oferty
Wykonawców mogą być przekazywane osobiście lub pocztą na adres ul. Łomżyńska
41, 18-414 Nowogród; faksem 86 217 55 20;
e-mailem umnowogrod@wp.pl temat: Aktualizacja dokumentacji projektowej na
przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak
Termin składania ofert upływa dnia
24.02.2017 r. o godz. 15.00.
Z-ca Burmistrza
Grzegorz Andrzej Palka
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTY
Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na
przebudowę dróg gminnych Mątwica-Grzymały oraz Mątwica-Szablak
OFERUJĘ/EMY wykonanie przedmiotu zamówienia za wynagrodzeniem:
1. Zadanie A
Netto……………………zł
(słownie:............................................................................
złotych)
Podatek
VAT 23%.tj. … zł (słownie:
..........................................................................
złotych)
Brutto: zł (słownie:
..........................................................................
złotych)
2. Zadanie B
Netto……………………zł
(słownie:............................................................................
złotych)
Podatek
VAT 23%.tj. … zł (słownie:
..........................................................................
złotych)
Brutto: zł (słownie:
..........................................................................
złotych)
3. Razem
zadanie A i B
Netto……………………zł
(słownie:............................................................................
złotych)
Podatek
VAT 23%.tj. … zł (słownie:
..........................................................................
złotych)
Brutto: zł (słownie: ..........................................................................
złotych)
2.
OŚWIADCZAM/Y, iż uzyskaliśmy
wszystkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania umowy.
3.
DEKLARUJĘ/EMY, że wszystkie
oświadczenia i informacje zamieszczone w niniejszym „FORMULARZU OFERTY” są
kompletne, prawdziwe i rzetelne.
4.
ZOBOWIĄZUJĘ/EMY się w przypadku
wyboru naszej oferty do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego.
5.
OŚWIADCZAM/Y, że zrealizuję/emy przedmiot
zamówienia w terminie do 7 lipca 2017 roku.
6.
OŚWIADCZAM/Y, że zamówienie
zrealizowane zostanie siłami własnymi/powierzenie części zamówienia
podwykonawcom.*
Adres
Wykonawcy, na który należy kierować
korespondencję w trakcie postępowania:
…………………………………………………………………………………………….
Numer telefonu…………………..; numer
faksu…………………………………..;
e-mail…………………………..
*
Niepotrzebne skreślić
Miejscowość,
data
(podpis
Wykonawcy lub osoby upoważnionej przez Wykonawcę)
Projekt umowy
UMOWA
NR ………..
z
dnia .........................2017 r.
zawarta pomiędzy Gminą Nowogród zwaną dalej "Zamawiającym" reprezentowanym
przez:
Józefa Piątka – Burmistrza Nowogrodu
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy – Izabeli Czyżewskiej,
a
.....................................................................................................................................................................................
z siedzibą ....................................................................................................................................................................
działającą na podstawie wpisu do KRS/ewidencji działalności gospodarczej .....................................................................................................................................................................................
NIP ...............................................; REGON ;...............................................
zwanym dalej Wykonawcą,
Wykonawcę reprezentują
.......................................................................
została zawarta umowa
następującej treści:
§ 1
Zamawiający
powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania aktualizację dokumentacji
projektowej na przebudowę dróg gminnych nr 105832B
Mątwica-Grzymały oraz nr 105831B Mątwica-Szablak.
§ 2
Aktualizację dokumentacji
projektowej będącej przedmiotem umowy Wykonawca wykona do dnia
7 lipca .2017r.
§ 3
Ustala się, że w sprawach związanych z aktualizacją dokumentacji projektowej z §1 osobami uprawnionymi do uzgadniania szczegółów są:
Ze strony Zamawiającego:
Andrzej Cholewicki – tel. 509 376 258 e-mail a.cholewicki@wp.pl
Grzegorz Palka – tel 600 834 452
e-mail palka_grzegorz@wp.pl
Ze strony
Wykonawcy:
.....................................................................................................................................................
§ 4
1. Zamawiający zobowiązuje się do honorowania praw autorskich opracowania wymienionego w §1, które wg oświadczenia Wykonawcy, nie są ograniczone w zakresie objętym umową i zostaną przeniesione na Zamawiającego dla jednorazowego wykorzystania do realizacji.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania opracowanej dokumentacji do aktualizacji w przypadku niewdrożenia jej do realizacji oraz dezaktualizacji.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania wykonania nadzoru autorskiego na warunkach określonych odrębną umową.
§ 5
1. Wykonawca zobowiązany jest przekazać opracowaną aktualizację dokumentacji projektowej Zamawiającemu w terminie ustalonym w § 2 niniejszej umowy. Odbiór następuje na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony.
2. Zgłoszenie do odbioru dokumentacji powinno być uzgodnione między stronami na 5 dni przed jego terminem.
3. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów.
4. W trakcie opracowania aktualizacji dokumentacji i w okresie gwarancji Wykonawca udzieli opinii odnośnie lokalizacji i rozwiązań projektowych obiektów i urządzeń Inwestorów obcych w celu ich skoordynowania i uzgodnienia w odniesieniu do projektowanych rozwiązań.
§ 6
1. Wynagrodzenie Wykonawcy za opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej ustala się ryczałtowo
na kwotę brutto: ................................................ zł.
słownie: ................................................................................................................................
wg załączonej wyceny ofertowej dokumentacji.
Wynagrodzenie zawiera podatek od towarów i usług VAT w wysokości .................................. (........ %)
słownie:......................................................................................................................
3. Kwota ta nie podlega waloryzacji ze względu na zmianę cen.
4. Ustala się, że zapłata wynagrodzenia za przedmiot umowy będzie odbywała się na podstawie faktur wystawionych oddzielnie dla poszczególnych pozycji wg wyceny zawartej w formularzu cenowym oferty.
5. Podstawą wystawienia faktury
jest protokół zdawczo-odbiorczy zgodnie z § 5 pkt. 1
6. Termin zapłaty wynosi 14 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
7. Faktury
wystawiane będą na:
Nabywca:
Gmina Nowogród
ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród,
pow. łomżyński, woj. podlaskie,
NIP: 718-21-44-776
Odbiorca:
Urząd Miejski w Nowogrodzie,
ul. Łomżyńska 41, 18-414 Nowogród,
pow. łomżyński, woj. podlaskie
§ 7
Kary umowne i
odpowiedzialność stron.
1.
Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu kary umowne:
a) za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 1% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1 za każdy dzień zwłoki,
b) z tytułu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1,
c) z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1,
d) za zwłokę w usunięciu wad w okresie gwarancji i rękojmi w wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1 za każdy dzień zwłoki licząc od dnia ustalonego na usunięcie wad.
2.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne z tytułu odstąpienia od
umowy przez Zamawiającego z przyczyn zawinionych przez Zamawiającego w
wysokości 5% wartości przedmiotu umowy określonej w § 5 ust 1.
3.
Strony zastrzegają prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego
w przypadku, gdy wysokość szkody przewyższy należne kary umowne.
§ 8
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy.
2. Termin gwarancji jakości wynosi 24 miesiące od daty odbioru dokumentacji przez Zamawiającego.
3. Wszelkie wady i usterki Projektu, których istnienie zostało ujawnione dopiero w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca ma obowiązek usunąć nieodpłatnie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego
§ 9
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, Prawa budowlanego.
§ 11
Spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§ 12
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach 1 egz. dla Wykonawcy 2 egz. dla Zamawiającego.
Wykonawca:
Zamawiający:
KONTRASYGNATA
SKARBNIKA GMINY
Metryka strony